Ons Museum zoekt vrijwilligers op de volgende dagen: dinsdag 13 juli, woensdag 14 juli, donderdag 15 juli en op de 2 open dagen: zaterdag 17 juli en zondag 18 juli!

Bent u het thuiszitten door Corona ook helemaal zat en heeft u behoefte aan wat meer sociaal contact? Word dan vrijwilliger in ons museum! Ons museum draait op enthousiaste mensen die helpen met de kassa, rondleidingen, catering of schoonmaken. Het is leuk werk met leuke collega's.

Hieronder vindt u een aanmeldformulier voor deze 5 dagen.

Aanmeldformulier.

Vul hieronder in hoe wij contact met u kunnen opnemen en of u 1 of meerdere dagdelen wilt komen helpen.

Handige handjes gezocht voor dinsdag 13 juli, woensdag 14 juli en donderdag 15 juli

Voor het helpen opbouwen van de open dagen 17 en 18 juli zoeken we op dinsdag 13 juli, woensdag 14 juli en donderdag 15 juli nog div mensen die kunnen helpen. Bovendien zoeken we liefhebbers die op dinsdag 13 juli en woensdag 14 juli om het pand gras en onkruid willen gaan verwijderen.
* Achter de tijden vindt u 2 getallen gescheiden door een / dit houd in dat u kunt zien hoeveel er zich al aangemeld hebben en hoeveel mensen er gevraagd worden.

Hieronder aanvinken wat uw keuze is:

Werkzaamheden open dagen Zaterdag 17 juli en Zondag 18 juli

Hieronder vindt u de uitleg over de verschillende taken die we bij de open dagen hebben.

Horecaplein:
1. Rol van gastheer/gastvrouw.
2. Aanbieden van koffie/thee, frisdrank en versnaperingen
3. Controle op inname door gasten aangekochte horecamuntjes.
4. Schoonhouden van tafels/stoeltje horecaplein.
5. Afval in de gaten houden en melden als verschoning nodig is.

Horecamuntjes verkooppunt:
Verkoop van Horecamuntjes.

Parkeerbeheer:
1. Instructies opvolgen van coördinator Parkeerbeheer.
2. Op tijd zijn bij briefing
3. Afmelden als je de plek verlaat.
4. Afval in de gaten houden en melden als verschoning nodig is.

Suppoost:
1. Rol van gastheer/gastvrouw.
2. Bezoekers die eenmaal binnen zijn de weg wijzen daar waar nodig (denk aan toilet/garderobe/muntverkooppunt, route naar 1ste etage)
3. Controle houden op gedrag bezoekers (niet over hekjes etc., niet zelfstandig objecten betreden)
4. Daar waar vaste suppoost staat op vaste attracties/objecten tot toegang, overdragen aan verantwoordelijke suppoost.
5. Begeleiden en beheren van attracties per tijdklok (bv waar en wanneer busritten. waar wanneer voorstellingen, Griezelbus…etc.)
6. Afval in de gaten houden en melden als verschoning nodig is.

Interieurverzorgers Toilet/Vuilnis:
1. Het zorg dragen voor schoonhouden toiletten
2. Aanvullen op tijd van toiletpapier en toilethanddoekjes
3. Afvoer van afval. Niet alleen uit bakken onder je beheer maar ook op verzoek van overige vrijwilligers die aangeven dat er verschoond dient te worden.

Hieronder aanvinken wat uw keuze is:

Horecaplein

Horecamuntjes verkooppunt

Parkeerbeheer

Suppoost

Interieurverzorgers Toilet/Vuilnis

Geef hier aan wat uw reserve dag en tijd is

Alvast bedankt namens het Nederlands Transport Museum voor het aanmelden, wij hopen dat u een fijne dag of dagen bij ons zult hebben.